fredag 20 augusti 2010

packapackapackapackapackapackapackapackapackapackapacka

Ja, denna dag har gått ut på att packa. Har kommit fram till att jag är väldigt dålig på att packa i tid. Alltså, jag är ju bra som börjar nu och allt, men när det inte är i sista sekunden så går det typ inte. Har packat tre resväskor med grejer, men det har gått väldigt segt och jag blir som lite handlingsförlamad. "Tänk om jag behöver nåt jag packar ner, vad ska jag ha på mig dom andra dagarna, vad kommer jag använda", är bara några av tankarna som far runt i mitt huvud. Är helt enkelt en sista minuten-packare!

Fick i alla fall besked från Dalkarlså idag; eget rum för Julia! Som jag hade önskat, perfekt. Och granne med Kicki. Kan det bli bättre? Shit, kommer ha en så jävla bra tid. Jag kommer typ bli världens bästa människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar