lördag 21 augusti 2010

THE TIME OF MY LIFE.

Skriver några rader innan läggdags. Är så sjukt trött efter att ha varit igång hela dagen, jag kommer säkert somna innan huvudet hinner träffa kudden ens.

Det har varit en bra sista dag hemma. Har hunnit träffa farmor, ätit en god tacosmiddag med den kompletta familjen samt spenderat lite härlig tid med mjauis nu på kvällen. Det återstår dock ganska mycket packande, men som sagt så blir det bäst när jag gör det precis innan jag ska fara.

Jag längtar så otroligt mycket efter att få sjunga igen, att begrava mig djupt nere i musikteorins träsk och att vässa öronen på gehörslektionerna. Och det är mycket förändringar inför detta läsår; andra kurser, mer gehör, mer tid för huvudinstrumentet etc.
Det kommer bli SÅ JÄVLA NICE! Och att träffa allt folk man inte träffat under sommaren. Kan inte beskriva med ord hur jävla tacksam jag är att jag får chansen att gå ett till år på Dalkarlså, lära känna ännu mer folk och bättra på relationerna med det härliga folket från förra året som har valt att också gå ett år till. Jag kommer verkligen ha The Time Of My Life.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar