lördag 21 augusti 2010

VÄRLDENS SÖTASTE FARMOR.

Cred till mig: vaknade 07.15 utan väckarklocka. Det är en sällsynthet. Var däremot asatrött och velade om jag skulle kliva upp eller fortsätta sova. Men duktig som jag är tog jag mig i kragen och slet upp mig. Ingen idé att förstöra denna vacka dygnsrytm nu när jag fått igång den. Nåväl.
Det är faktiskt helt underbart att sitta i en timme och läsa diverse morgon- och dagstidningar med en kopp te sådär på morgonkvisten. Helt själv dessutom, men en mor på arbete, bror på vift och far fortfarande sovandes. Det kan jag faktiskt sakna lite på folkislivet. Inga morgontidningar!

Nåväl.
Om ca en timme bär det av till stan, och världens sötaste farmor. Hon fyller nämligen 86 imorgon, men då är jag ju på väg till Dallas så min familj äter tårtan idag istället. Mys.

Avslutar med en bild på en bild som mjauis har målat. Mjauis är sjukt duktig!


Och en bild på min snutte som jag inte kommer träffa på typ 4098 år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar