söndag 12 september 2010

För jag gillar Soul med stort S.

Den här helgen har varit helt fantastiskt bra!
Det har verkligen varit kontraster, kan man säga.

I fredags blev det en spontan utgång på Scharinska (stavning?) med ett gäng på 9 pers och alla från Dallas. Och om jag är glad att jag följde med! Det var skitkul. Vi dansade järnet i två timmar till rungande reggea och skapade spontana danscirklar då en och en gick in i mitten av ringen och showade lite moves (sånt är så HIMLA kul när det är spontant!) och lite främlingar slöt sig till cirkeln och till slut var den riktigt stor och det var jättekul och.. Ja, det finns hur mycket som helst att berätta men jag orkar inte dra allt.
Och lördagen då.
Åkte först in till stan för att shoppa lite (kom hem med bl.a. oplanerat mycket doftljus... Men det är härligt!) och sedan blev det filmmys med massa chips och godis. En riktigt soft lördag helt enkelt! Nu är det dags för en produktiva dagen. Ska i alla fall försöka få mycket gjort, och har faktiskt fått en del gjort redan idag.

Nästa vecka börjar allvaret igen. Jag och Kicki ska köra två godisfria veckor för att "rensa" kroppen. Det blir skönt faktiskt. Måste bunkra upp med frukt.
Det är faktiskt otroligt att vara nyttig och hälsosam. Man känner sig extremt fräsch. Skönt.

Nåväl, det var mer eller mindre allt.

Tack alla sköna dallasmänniskor för en superhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar