måndag 13 september 2010

Handy man.

Det verkar som att det blir hemgång i helgen, i alla fall om jag inte får mitt röstkort imorgon. Vi måste nämligen rösta på skolan imorrn, och jag trodde inte jag skulle hinna få röstkortet men det kanske jag visst får.
Hursomhelst. Det skulle vara skönt att komma hem ett tag, men det kostar pengar och är omständigt med bussen. Vi får se helt enkelt!

Har just varit på promenad efter att ha kollat om joggingskorna fungerar nu utan skavsår efter att jag gjorde en smärre operation för att se vad det var som orsakade det sjukt jobbiga skavsåret. Tog till kniven, gjorde ett snitt och hittade en konstig vadderingsplopp som jag stoppade i den andra skon! Resultat: skavsårsfritt!
Ibland är jag en riktig handy man.

Nu blir det gym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar