lördag 18 september 2010

Vänster is the shit.

Åh så mysigt det är att vara hemma!
Gårdagens kväll spenderades hos mjauis. Vi drack te, pratade och kollade på slutdebatten. Något som jag verkligen vill uppmärksamma är hur engagerad Lars Ohly är jämfört med resten av ministrarna! Cred till honom.

Imorgon är det även dags för mig att rösta innan jag drar mig tillbaka mot Dalkarlså. Jag tänker lägga min röst på vänsterpartiet, och hoppas att många andra också tänker i rödgröna banor. Det vore en riktig seger att se en rödgrön regering de fyra kommande åren. Vi får hoppas.

Om ett par timmar blir det även en visit i Luleå hos farmor och faster Gunilla. Funderar på att fara in till jouren för att få min fot uppkollad, men när jag pratade med dom sa dom att det läkaren kan göra är att titta på den samt skriva ut Pronaxen. Då känns det en aning onödigt att åka dit... Mor min har lindat om foten, så nu känns den lite bättre i alla fall.

Nåväl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar