fredag 8 oktober 2010

En kort resumé.

Konstatering efter förrförrförrgårdagens föreläsning: borde skaffa myspace.

Har även börjat involvera mig i Magic. Detta magiska kortspel har trollbundit mig nu (oj, två ordvitsar på rad! Snap!) den senaste veckan. Nästa gång jag har lite pengar över (ha-ha, när sist hade jag "pengar över"?) ska jag nog införskaffa en Magiclek eller två.

Min spelning med mina egna låtar börjar närma sig, och peppen sköljer över mig som en varm våg av inspirationsvatten (haha, fattig liknelse). Är sjukt sugen på att börja repa låtarna nu, med mina kära KOMPanjoner (ännu en ordvits! I'm on fiyah!), men det måste vänta till nästa vecka.

Nåväl. Ikväll ska jag busa med Mikaela, och snart blir det även en match matic med denna charmerande brud.

Väldigt många parenteser och ordvitsar i detta inlägg, men det är ju ändå fredag. Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar