fredag 1 oktober 2010

En summering av mindre slag.

En del har hänt sedan den sista uppdateringen. Begravning i Gävle, repetitionen har startat och min fot har blivit sämre. Men jag orkar inte gå in på detaljer.

Idag fick vi besök av tre gamla RM:are, vilket var väldigt roligt! Marcos, David Rosberg och Gunnar kom hit i gårkväll och stannar till söndag. Imorgon är det nämligen dags för Oskar att fylla 23, vilket innebär: FEST! Är lite kluven om jag vill haka pga dessa anledningar:

* Jag har sjukt mycket att göra i helgen, och det är ju allmänt känt att om man festar på lördag så är halva den dagen + typ hela söndagen förbrukad i pre-festtillstånd, festtillstånd och re-festtillstånd
* En utekväll kostar ALLTID pengar
* Om vi går till ett dansställe kommer min fot att typ dö
* Jag är fortfarande inte 20, inte ens detta år, vilket gör att sällskapet måste anpassa sig efter mig när det gäller uteställen (men det är inte ett av de större problemen eftersom man brukar komma in på 20+ ställen om man är ett stort gäng, men ändå. Risken finns.).

Men det vore faktiskt fett kul.


Avslutningsvis kan jag ju passa på att berätta att det snart drar ihop sig för spelveckor! YAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar