lördag 30 oktober 2010

Ny design!

Så! Efter mycket svärande och gormande med Paint (värdelöst program, men har man inte Photoshop så har man inte..) och letande efter bilder har jag ändrat lite på designen. Nåt som är lite mer godtagbart än den förra jättefula nödlösningen.

Sitter just nu med hennafärg i håret (ska ursköljas om några minuter) och ska sedan göra mig fin för en liten utekväll med mjauis. Först lite förkör hemma hos mig eller henne (har äntligen tagit mig i kragen och köpt min favoritöl Singha!) och sedan blir det mys på Musik&Mat. Ska försöka rulla upp håret på spolar för att få en lite mer variation på mitt utseende. Det går ju typ inte att göra någonting över huvud taget med mitt hår (eller så är det jag som är dålig) så oftast blir det bara platt med lite rufs som lägger sig en halvtimme senare. Nåväl.

Lunchrestaurangen jag och bror var på var verkligen superfräsch. Vegetarisk broccolilasagne, ett fett salladsbord, hembakat bröd med oliver (fortfarande varmt!), kaffe, kaka och dryck ingick i det 80 kr höga (låga?) priset. Det var råmysigt.

Nej, nu blir det ursköljning!

2 kommentarer:

  1. Awesome Teo!! :)
    Ha det så kult på utekvällen, Hej dåå!

    SvaraRadera
  2. gillar designen! fy vad snygg du är :D

    SvaraRadera