torsdag 14 oktober 2010

Raising sand.

Idag är det torsdag. Imorgon blir det stan för lite inköp av t.ex. nya p-piller, notblock, ny ansiktskräm och lite annat nödvändigt krafs. Och på lördag är det kick-off för spelveckorna! Är väldigt förväntansfull må jag tala om. Det ska bli otroligt spännande att spela med dessa nya människor. Det ska blir otroligt spännande att se hur alla är på scen. Detta är ju vår första spelning. Nerverna kommer festa runt i min kropp.

På söndag är det även Kickis födelsedag. Det blir mysigt :) Och veckan därpå är det dags för Mjauis big day: myndighetsdagen! Då blir det en liten hemkomst över helgen, veckan innan höstlovet. Härligt.

Min motivation kommer och går mycket som den vill. På senaste tiden har det tom. känts som att allt är lite jobbigt att göra. Jag har ställt mig själv frågorna "vill jag verkligen göra det här?", och det är oroväckande. För jag vet ju att jag lever för musik. Jag VET att det är det jag vill göra. Och när jag då börjar tvivla, då behöver jag en riktig Pepp.. Jag ska leta efter den där Peppen. Och dagens sånglektion gav mig faktiskt lite Pepp. But I still haven't found what I'm looking for..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar