torsdag 18 november 2010

Är det kärlek eller är det hormoner?

Hatar att man blir så otroligt seg och trött och opepp av den här årstiden. Annars är den hur mysig som helst, men lite energi skulle sitta väldigt fint.
Har nött den senaste plattan av Maroon 5. Varannan låt ungefär är bra. Lite discofunk sådär.

Menmen. Vad finns det att berätta i övrigt? Kanske att jag tror, att jag håller på att bli kär? Eller är det bara hormoner som spökar? Kanske är det bara attraktion? Nä, nu ska jag inte säga för mycket. Jag vet ju inte ens själv. Förmodligen är det folkhögskolesyndromet. Men det gör inget, det är mysigt i alla fall. Det som är jobbigt är bara att jag inte har en blekaste aning om mina känslor är besvarade. Uppdatering om det kommer förhoppningsvis inom kort)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar