måndag 1 november 2010

En sådan här dag..

.. är så underbar! Älskar att vakna tidigt, tidigare än väckarklockan till och med, för att gå ut på en morgonpromenad med vovven. Det är plusgrader ute och morgonsolen ger sitt varm röda morgonsken och man känner harmoni i själen. Kommer hem, förbereder en stor frukost som förtärs samtidigt som jag bläddrar igenom både DN och den lokala blaskan. Avnjuter snusen med den obligatoriska tekoppen. Jag har redan fått så mycket gjort, och klockan är bara 9! Är det inte helt underbart?

Sitter i skrivande stund och lyssnar på massor med svensk musik som tydligen ska vara bra men som jag aldrig har kommit mig för att lyssna på. Ska snart ta en varm och lång dusch, smörja in mig med väldoftande mjukgörande kräm och sedan funderar jag faktiskt på att baka kanelbullar och vaniljbullar. Får se vad denna dag för med sig :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar