lördag 20 november 2010

Hälsningar från ett PMS-barn.

Såg att det var 49 inlägg som jag har postat på denna blogg, och då blev jag bara tvungen att skriva ett till. Så nu är det 50 inlägg. Men jag har egentligen inget vettigt att skriva, alls.

Kan passa på att klaga på kvinnokroppen och hur den fungerar. Varför måste vi få PMS? Vad är det bra för, egentligen? Mens har ju en jävligt viktig anledning till varför det finns, men PMS? VARFÖR?! Och varför kommer det så jävla plötsligt? Ingen förvarning. Åh, ibland (som t.ex. nu när PMS råder) kan jag bli så jävla less på att fördelningen av jobbiga saker mellan män och kvinnor är så jävla dåligt fördelad! Vad har män som är jobbigt? Okej, de har väl också hormonrubbningar kanske, men inte lika jävla grovt som kvinnor. Och vad mer är jobbigt för dom? När de råkar få stånd trots att de inte vill? Men vad fan är det att jämföra med smärtor i magen varje månad som gör så ont att man spyr pga. smärtan, pengar som läggs ut på bindor och tamponger, oro över varför mensen är 1 dag sen, att jävlars spricka från hål till hål när man föder en unge?! Varför?!


Kan tillägga att jag ska på gospelkonsert ikväll. Det blir kul.

1 kommentar:

  1. jag rekommenderar p-piller och skjuta upp skiten...jag vågar inte få mens medan jag är här i england!! :OOO
    PUSS

    SvaraRadera