fredag 26 november 2010

Hands all over.

shit, känner mig som största popnörden. Varje gång jag slår på datorn (och internet funkar) så drar jag direkt igång senaste albumet av Maroon 5. Det är faktiskt jävligt skönt! Speciellt andra spåret. Lyssna på det ni!

Nu är det äntligen helg. Har redan hunnit vara i Umeå i några timmar, köpa en present och lite grejs till mig själv och har ätit stor tacomiddag och nu är det väl dags för mys. Känns som att alla ska ut på krogen imorgon, men det blir inte något sådant för mig. Det är något random julbord på skolan så det blir att diska till in på kvällen. Men det klirrar härligt i kassan. Myskväll istället helt enkelt!

Nåja. Vi kör lite updates.

Känsloupdate: har känt mig härligt upprymd de senaste dagarna! Fylld av kärlek liksom, hajaru?
Förvirringsfaktor: ganska hög. 7/10 faktiskt skulle jag tro.
Mysstämning: övertrasserad!
Allmänt mode: skön och frusen.
Snöläget: helt gaaalet mycket snö! Och snöstorm i flera dagar.
Dagens ENORMA VILJA: jag vill säga till DIG hur otroligt fin du är! :D


Ha en superskön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar