måndag 1 november 2010

Lördagens utgång.

..har jag glömt att skriva om. Det var asmysigt. Det började med att mitt hårlockningsprojekt failade ganska hårt, till en början i alla fall. Använde mig nämligen av spolar, och när jag tog ut dom (efter flera timmar) var lockarna askorta och det såg ut som att jag hade en röd clownperuk. Men efter ett tag falnade dom lite, och jag såg skaplig ut. När vi gick till bussen (efter att ha snabbförfestat på mjauis rum) regnade det blötsnö och då dog lockarna nästan helt. Boring.
Anyway.
Först gick vi till Musik&Mat, vilket var asmysigt. Djupa diskussioner och livemusik. Sedan begav vi oss till Kafelino där det var Make Out. Det var mysigt, alla hade på sig mustascherna vi hade tagit med som maskering eftersom det var frivillig maskerad. Det sjukaste var ändå idag när vi gick till byn, och såg en mustasch fastklistrad på bankomaten. Dom var överallt! :O sjukt.

Bjuder på lite bilder som jag har snott av mjauis.




Nu blir det mys hos mjauis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar