tisdag 16 november 2010

Och så vidare..

(fick med mig fel kamerakabel hit till skolan, hade tänkt piffa upp denna blogg med lite bilder men det får nog vänta tills efter jullovet. Ha tålamod!)

På söndag är det dags för mitt projekt. Ska ha en spelning med några av mina egna låtar + en cover på Kafé Schmäck inne i Umeå. Ska bli hur kul som helst! Har några underbara kompare med mig också. Det blir lite akustiskt, och på onsdag nästa vecka blir det en spelning med fullkomp här på skolan. Det blir nog också riktigt kul, och det ska bli riktigt skönt när det är över så jag kan ägna mig åt mina andra projekt; ha sångelev och vara teoristöd. Eventuellt också spela in någon egen låt i studio!

Kan för övrigt berätta att det idag är svinkallt. Snön vi har tycks ligga kvar. Hoppas den håller hela vägen, men kylan kan allt ta och komma lite senare när man har hunnit vänja sig.. Och tiden bara rinner iväg. Drygt 6 veckor kvar av detta år. Shit vad sjukt! Jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar