söndag 28 november 2010

Said I loved you, but I lied.

Så har en till helg förflutit, innehållandes Risk, TP, kortspel, strosing på stan och allmänt mys. Drack min första kopp glögg idag när vi gick och kikade på NML när de spelade på en liten julmarknad här i Bygdeå. Det var så otroligt gott. Måste applicera den drycken mer på mitt liv! Mys.
Det är ljusstakar i fönsterna, julgranskulor i matsalsfönstrena, juldukar, tom. en julgran i matsalen. Och mycket snö. Allt är så otroligt mysigt. Jag hoppas bara att den extrema julmysiga känslan infinner sig snart. I år vill jag inte känna brist på julkänsla.

Nåväl. Försöker komma på nåt vettigt och lite klämkäckt att avsluta detta inlägget med. Egentligen känns detta bloggande ganska onödigt eftersom jag verkligen inte skriver något av värde. Menmen.
Imorgon är det ny vecka, och på lördag är det dags för oss på RM att underhålla ett stort julbord. Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar