onsdag 3 november 2010

Strange fruit.

Idag är verkligen en sån där dag. Inte ett uns av färg ute. Grått, grått, grått. 5 plusgrader som innebär regn. Spöregn är i alla fall mysigt, men sånt där miniregn som man knappt känner till en början som sedan känns som tusen myggor som spottar på en är allt förutom mysigt. Och när det sedan börjar blåsa är det som att regndropparna har förvandlats till små nålar istället.
Nej, mycket regn eller inget. Hoppas det blir mycket regn. Då kan man snacka mys.

Nej, idag blir det väl att inte göra så mycket. Men det ska jag njuta av. Ska nog gå och köpa en stor godispåse, bädda ner mig i soffan och läsa "pestens tid" som är oerhört bra och öppnar ens ögonen inför nåt man aldrig hade tänkt på förut. Faktiskt väldigt passande titel i denna årstid. Funderar även på att baka något, typ kolakakor. Jag är faktiskt jävligt bra på att baka. Kolla bara in mina bullar! Vanilj & kanel, som jag bakade i förrgår. Spana även in de andra bilderna från igår när vi hade lite dallassushi och dallasfika :)











Nu ska jag snusa och dricka kaffe. Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar