söndag 19 juni 2011

Ytterligare två mål uppnådda!

Under gårdagen uppnådde jag ytterliggare två mål som jag har satt upp men som jag inte riktigt trodde jag kunde kklara av.

Mål 1: att jogga en runda på ca 3 km utan att stanna en enda gång!

Mål 2: att festa utan att inta någon form av nikotin eller tobak (förutom passiv rökning som under festliga tillfällen är närmast omöjlig att undvika)!

Båda dessa mål är helt sjuka att jag har lyckats med, utan att egentligen ha behövt kämpa till döds. Det känns fett bra och jag är typ imponerad av mig själv. Vad kommer jag mer lyckas med i år?

Nåväl. Festligheterna igår var jättekul, jag skrattade hela tiden och allt flöt på väldigt bra och efter två krogbesök hade jag endast betalat 20 kronor i inträde. Men det är väl sällskapet som gör festen egentligen :) nu peppar jag för ytterligare en jobbvecka och ännu mer jogging!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar