torsdag 25 augusti 2011

Arbetsintervju och jobb!


Oj, vilken knasig dag detta har varit. Satt och kollade på Desperate Housewives (som vanligt..) i bara mjukiskläder, osminkad och allmänt vardagssunkig. Då ringer det på telefonen - det visar sig vara en kille som ville att jag skulle på arbetsintervju för en restaurang som mestadels serverar mackor. Vi kom överens att ses klockan 13 inne i stan, så jag skyndade mig att fräscha upp mig, sminka mig, leta reda på CV och allt och välja ut kläder (vad har man för kläder på en arbetsintervju?!) och sedan sprang jag till bussen. Efter arbetsintervjun och ungefär 2 timmar ringer han och säger att jag har fått jobbet. Så himla sjukt! :D Börjar dock med väldigt kort varsel, nämligen 07.00 imorgon bitti. Jag hoppas allt går bra, men det gör det nog. Tycker dock inte om att vara helt ny på nånting, jag gillar ju att ha saker under kontroll! Nåväl. Alla har vi varit nybörjare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar