onsdag 3 augusti 2011

Mickis och nintendogodis!

Shit, vilka härliga dagar det har varit. Det har gått så fort men samtidigt känts som att man har hunnit med hur mycket som helst. Min kära vän Mikaela hälsade på mig i helgen och vi har haft hur härligt som helst. Hängt mycket på stan, shoppat en hel del, garvat en hel del och bara umgåtts. Det var längesen nån sov hos mig, har glömt hur mysigt det är! Det är lite jobbigt att man vänjer sig vid så himla bra sällskap, när man vet att man inte kommer kunna umgås lika frenetiskt i framtiden.. Menmen, icke förtrösta, för imorgon blir en dag på stan med bl. a. just Mickis! :D
Visar några bilder på flätfrisyrer som Mickis gjorde på mig, hon är sjukt duktig! Vi hann även träffa Isak som allra helst ville titta på Pippi. Och ha dragkamp.

När jag kom hem från jobbet idag upptäckte jag även att mitt paket från roligaprylar hade ramlat ner i brevlådan! Lycka :D äntligen har jag erhavat mina små burkar med Nintendogodis. De är så jävla snygga.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar