måndag 17 oktober 2011

TAGGAD!

Har bokat och betalat tågbiljetter tur och retur till Malmö! :D Shit, det kommer bli så sjukt underbart. Lilla teodor :D är inte särskilt länge kvar heller, typ 2 veckor! Helt sjuuukt. Det längsta jag åkt tåg på egen hand också. Men det kommer bli så hiiiimla underbaaart :)

Helgen som var, var också helt underbar. Under mitt jobbpass på lördagen kom massa fina dallasmänniskor in på mitt jobb. Det var så underbart att träffa dom, shit, mina mungipor bara drogs upp hela tiden. Och det var nog bara försmaken på hur återträffen kommer bli.. :) senare under lördagen hade jag och mjauis megamys; lagade god mat, drack lite vin, åt gransaker med dipp och njöt hela kvällen. Söndag var helt sjukt varm, och jag, mjauis och milton gick på en liten skogspromenad innan vi avnjöt kaffe i höstsolen. Helt underbart. Vi träffade även en larv. Den näst sista bilden är snodd av mjauis.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar