fredag 25 november 2011

En riktig mysdag har det varit idag! Klev upp tidigt och började baka lussebullar vid 10-tiden. Har även satt en ljusstake i mitt rum och lyssnat på lite julmusik. Senare på kvällen kom lille mjau, vi (jag) åt chips och vi drack julmust, så himla mysigt! Började kolla på en zombiefilm som var lite väl tråkig, så vi bytte till Ingen bor i skogen. Det slår aldrig fel. Bättre underhållning får man leta efter! Åh jag älskar Agneta!

Imorgon blir det nya utmaningar: övningsköra inne i stan! Så himla läskigt. Aldrig kört vid rödljus eller tvåfiliga vägar. Knappt ens mött trafik. Men det ska bli otroligt kul också. Ska åka ganska tidigt så det inte blir sådär mördarmycket trafik i alla fall. Får balja i mig lite kaffe så jag är på alerten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar