torsdag 24 november 2011

Jippie yay, har fått ett sångjobb! Trodde aldrig den dan skulle komma. Nog för att jag bara är stand-in, men ändå. Har i alla fall blivit garanterad att få hoppa in några dagar. Ska sjunga jullåtar med 2 andra tjejer i typ matbutiker tror jag, för att "hylla" de kunder som handlar varor från Norrmejerier. Kommer nog bli  mysigt, och jag kommer nog få julkänsla! Är dock ganska nervöst också, har ingen aning om tonart eller nånting och jag har inte direkt hållit igång rösten de senaste månaderna.. Nästa vecka åker jag ner till Umeå för att repa med dom, har heller ingen aning vilke de är. Men det blir nog bra. Har hela helgen på mig att lugna ner mig och intala mig själv att det kommer gå bra. Väldigt spännande!

Som pricken över moset är det "du är vad du äter" ikväll. Dags att låta sig inspireras.

1 kommentar:

  1. Woho! Grattis pumpkin! :D

    Du kommer bringa julkänsla till alla som lyssnar på dig :)

    Jag såg också på "Du är vad du äter", man blev fan rädd för socker...:S
    Kram

    SvaraRadera