lördag 3 december 2011

Dyrsmink!

Har äntligen fått till en någorlunda bra design iaf. Bara headern som ska bytas nu!

Igår åkte jag alltså till Umeå fram och tillbaka för att delta i en snabb kick off inför 2-veckorsjobbet som jag har framför mig nu! Det ska bli så himla roligt. Egentligen är det ett reklamarbete för Norrmejerier. Vi ska åka på en liten turné i Norrbotten och Västerbotten och i matbutiker sjunga för folk som handlar produkter från Norrmejerier. Vi har fått jättefina kläder som vi ska ha på oss och som vi även sedan får behålla! Får även sova på några nätter på hotell, riktigt lyxigt! Ska bli otroligt roligt och spännande.

Har på senaste tiden blivit riktigt sugen på att köpa dyrt, riktigt bra smink eftersom min hy är så jävla fucked. Så idag klickade jag hem mineralfoundation, mineralconcealer och en Kabuki Brush från märker Lily Lolo. Längtar tills det dimper ner i brevlådan så jag kan prova!

Valde nyansen "porcelain" för min blekrosa grishy!

Ska bli sjukt spännande att testa en riktigt bra foundationborste också. I syntet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar