måndag 19 december 2011

Hej bloggen.

Har endast två lösnaglar kvar nu, vilker resulterar i att jag kan skriva som folk.

Igår träffade jag äntligen Gunnar som varit ute på vift i de stora staterna. Helt sjukt kul att träffa honom igen! Införskaffade även lite julklappar som nog blir bra, trots att jag egentligen vill köpa en nyårsklänning till mig själv men det får vänta. Vill gärna ha en silvrig med glitter! Har letat runt på många sidor på nätet men hittar ingen. Är det ute med sånt nu eller? Men jag vill ha! Morr.

Nåväl. Idag ska jag göra massor med roliga saker. Snart ska jag äta en apelsin och kanske dricka lite vatten till. Sen ska jag ta dagens första snus och sen ska jag försöka montera ihop våran julgran (man ska fan inte behöva montera ihop en gran, det ska vara 1 del och den ska vara organisk, inte i plast). Sen ska hänga upp tvätt och tvätta mer och vika ihop torkad tvätt så jag får plats med nytvättad blöt tvätt. Kult! SEN ska jag peppa inför morgondagen som bjuder på 6 timmars restid för 3 timmars jobb! :D

Och btw så kkommer johan hem idag. Lillebror! Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar