onsdag 28 december 2011

Hello glitter.

Dagens shopping var lite mer givande. Köpte nagellack, skosnören, Party Feet, shorts från Vero Moda, lösögonfransar, tubhalsduk, glitterleggings, svarta strumpbyxor och härligt höströda stickade strumpbyxor. Älskar verkligen strumpbyxor i olika färger, synd att jag har så få!

Nu gäller det även att jag köttar på med onyttigheter fram till januari, för då blir det detox! Jag måste vara spyless på socker och fett alltså. Ska ta en eller två dagar med bara flytande födointag, och denna gång ska jag vara lite smartare och inte bara dricka te och vatten, utan även frukt- och grönsaksjuicer. Ser verkligen fram emot detta, saknar nyttig mat haha..

Nåväl, jag orkar verkligen inte fota allt jag köpt så här kommer en bild på det partylack jag har införskaffat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar