onsdag 28 december 2011

Nyårshets.

Ja, idag var det alltså meningen att jag skulle fynda på mellandagsrean, men shoppingtrög som jag är så köpte jag endast 2 basic linnen (dock båda för 59:-)! Målet var som sagt en nyårsklänning. Så efter 2½ letandes på nätet hittade jag och mjau en topp som förhoppningsvis funkar. Ända problemet är att nu måste jag ha shorts till. Eller nåt. Så imorrn blir det stan igen för att inhandla diverse nödvändigheter såsom lösögonfransar, skosnören, glittrigt nagellack och eventuell en annan nyårsoutfit som backup om den beställda tröjan failar.

Och nej, jag ska inte alls ha förväntningar på nyår och borde egentligen inte planera nånting, men jag kan inte inte planera. Får försöka glömma alla planer och låtsas som att jag bara drog på mig en gammal trasa jag hittade i garderoben. Så här ser den iaf ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar