söndag 8 januari 2012

Back to red.

Är numer rödhårig igen! Känns så himla skönt faktiskt. Back to me. Hade jag en kamera skulle jag visa bild. Orkar inte rota fram pappas systemkamera.

Eftersom gårdagens middagsbjudning innehöll både julmust och glass så har jag nu varit duktig och gått 6,5 km powerwalk samt skidrat i en hel timme. Duktig jag! Är helt trött i benen. Också skönt. Imorgon ska jag in till stan för att fixa pass och anmäla mig på PO:s. Körkort nästa, tack! Ska även anmäla mig till vikariesamordningen igen, trots att det inte känns så kul. Men tydligen är det kris på Klockarängen, och det är ju trots allt bra betalt. Ska ändå bli skönt att ha nåt att göra på dagarna, det värsta är tristessen och ångesten av att vara sysslolös. Nu tänker jag inte bli ett offer för arbetslösheten (som jag var mina två arbetslösa veckor i augusti) utan verkligen ta tag i saken. Fixa till mitt CV och lämna in på diverse ställen i stan. Så kan jag jobba på klockarängen tills dess. Låter som en plan. Nu, Twin Peaks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar