onsdag 4 januari 2012

Det blev en promenad på 65 minuter istället, 6,5 km. Jag går verkligen alltid 6 km/h. Det är ganska coolt. Har insett att jag borde inskaffa en stegräknare så jag vet hur många steg jag går. Det blir nog en hel del ibland!

Nåväl. Idag har sockersuget varit gigantiskt, det måste bero på att jag bara har snusat onico hela dagen. Fram till nu. Känner inte att jag orkar vara nyttig och sluta snusa samtidigt, det kommer inte gå. Så jag får väl snusa lite grand. Tycker ändå om det för mycket för att vara tillräckligt motiverad att sluta..

Imorrn ska jag in till stan och simma igen, åker in med Viktor kring 7.30 så det blir riktigt morgondopp! Härligt. Har inte orkat planera nån mat att laga imorrn. När man inte gör det så finns risken att man blir opepp på att laga något satsigt och så blir det nåt enkelt och halvdant, så jag får försöka tänka ut nåt.. Nåväl. Borde lägga upp lite bilder så det blir lite roligare men min kamera är ju fortfarande borta. Bajs.

1 kommentar: