onsdag 4 januari 2012

Fitness here i come!

Hali halo, simningen igår var otroligt skön! Länge sen jag simmade, och sist var det inte så party så mina förväntningar var ganska låga. Men det var skönt. Kommer definitivt göras igen. Lagade så sjuuuukt god mat igår, gryta med paprika, palsternacka, broccoli, morötter, sockerärter och quorn. Blandat med kryddor och creme fraiche blev det så otroligt gott, älskar grytor! Variationerna är oändliga! Till middag idag har jag planerat linssås med quinoa och grönsaker. Hoppas det blir lyckat..

Har kört ett styrkepass 25 min idag och crosstrainer 20 min, samt 2 km promenad med vovve. Promenad med vovve ger dock inte så mycket eftersom man sällan kommer upp i snabba hastigheter och gör ungefär lika mycket pauser som man tar steg. Så nu tänkte jag ge mig ut på en riktig 50-minuters powerwalk! Fitness here i come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar