torsdag 5 januari 2012

Sista minuten? :D

Simningen idag gick bra, dock något jobbigare än i förrgår pga. träningsvärken som jag nu har.. Känns ändå bra, var ett tag sen jag kände efterverkningar av träning.

Jag och Gunnar är sugna på en sista minuten, så jag hoppas det blir av! Det känns helt surrealistiskt, har aldrig varit på en solsemester (har knappt varit någonstans) så det känns typ som att det inte finns på riktigt. Sånt där härligt vatten man ser i reklamerna, det är bara hittepå. Så himla sjukt om vi åker :D måste fixa pass dock. Snabbt.

Idag orkar jag inte träna något mer, tror min kropp måste vila. Var lite yr när jag klev upp ur bassängen, hehe. Och det är väldigt mycket sendragsvarning i mina lår och vänstra bicep (heter det en bicep?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar