onsdag 18 januari 2012

Street lights.

Jag har blivit drabbad. Halsen värker och pannan är varm. Feber? Vet inte, men känner mig inte så pigg. Orkar inte bli förkyld nu! Får hoppas att den är väldigt snabbt övergående. Sitter hos Viktor och väntar på att klockan ska bli 10 så jag kan gå till bussen. Körlektion idag! Blir spännande.

Teorikursen startade igår, jag är pepp! Vill bara bli klar med körkortet så snabbt som möjligt. Känns overkligt att jag nånsin kommer att ha ett körkort. Lite kul ändå att teoriläraren antar att alla där går gymnasiet typ, och inte har fyllt 18. Gör att jag känner mig gammal. Jag blir fan 21 om mindre än två månader! Inte okej. Fattar ändå inte hur folk orkar ta körkortet medan man går gymnasiet, speciellt om man går i trean när det ändå är så mycket i skolan. Det är så skönt för mig att jag bara har detta att plugga nu.

Igår gottade jag och Viktor till det, och köpte hem mat från Österns Pärla. Såååå hiiiiimla gooott! Jag tar alltid den vegeratiska pastan, den är så onådigt god. Och lådan med mat var gigantisk, säkert tre stora portioner där i. Vardagslyx! Men nu blir det tight budget så jag har pengar kvar till både körkort och utlandsresa. Ska väl ta och sminka mig eller nåt. Önska mig lycka till på körlektionen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar