måndag 20 februari 2012

Alla fåglar högt i skyn..

Inget napp på butikerna. De behövde inte folk förrän till sommaren. Och så ser det ut ungefär överallt. Att det ska vara så jävla svårt. Att moderaterna är det nya arbetarpartiet skrattar jag åt. Det är ju inte som att jag har noll erfarenhet också ju. Men jag ska inte ge upp..

Idag har solen spridit sitt varma budskap hela dan, jag och Zeke gick en långpromenad i morse med plogtraktorn i hälarna typ hela tiden. Det droppade tom. lite från taket och ute hördes fågelkvitter. Är det bara jag eller är det lite.. tidigt? Alltså missförstå mig inte, våren kunde inte komma tidigare men det känns som att årstiden är lite fucked up. Brukar fågelkvitter ens höras i mars? Typ april. Den varma vintern kanske förvirrade fåglarna så att dom aldrig flyttade. Hmm...

Nåväl. Tråkigt inlägg utan bilder. Tråk. Har inget av intresse att fota faktiskt. Kan berätta att jag nu återstartar mitt nyttiga liv igen, efter en paus på några veckor. Träning har jag ungefär NOLL motivation till just nu så jag börjar med kosten och promenader. Jepp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar