tisdag 28 februari 2012

Alltid. Kul. Med. Jävla. Virus. Skit. Och. Sär. Skrivning.

Ja, igår var den bästa dagen på länge, helt utan illamående! Eller ja, tills kvällen kom iaf. Då bröt det ut igen. Och idag har jag varit illamående hela dan fram till innan jag åt middag, då var det lugnt. Nu har jag ätit middag och det börjar komma tillbaka igen. Alltså vad i helvete är det för fel? Blir så jävla arg på sånt här. Så jävla ovärt och jobbigt och jag kan typ inte äta nånting för jag mår så jävla illa och så blir jag helt slut i kroppen för att jag inte har ätit nånting och så orkar jag inte göra nånting alls. Bara ligga ner. ÅHH! Om det är såhär imorrn så ringer jag till vårdcentralen, synd att den i Råneå är så jävla inkompetent.

Och ja, detta är min mensvecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar