lördag 11 februari 2012

Har man problem om man skriver ett helt inlägg om endast godis..?

Godiskriget har startat i Luleå, med både Candy World och Candy Corner som är helt nyöppnade. Lägg till då att även Godishuset finns. Och jag har länge velat prova Candy Corner (som den godisexpert/fantast/addict) jag är, och ikväll fick jag den chansen :D (vad hände med sundjulia?). Insåg dock när jag handlat att det mest var just det jag var sugen på - handla. Så när jag kommer hem och öppnar godispåsen finner jag till min besvikelse att jag inte alls är sugen. Så därför smakar det inte så fantastiskt gott heller. Efter 10 st är jag sjukligt less. B-sviken :( Här kommer iaf en bild när jag var lyckligt ovetandes om vad som komma skulle..

(Notera även skinnjacka! I februari! Hade även endast leggings till. -0,5 är ju bara för bra för att vara sant. Håll tummarna för att det håller i sig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar