tisdag 21 februari 2012

Ja. Jag åt semla idag. Och det var sjuuuuukt gott.

Idag har jag inte snusat på hela dan. Jag är väldigt stolt över mig själv, och det har gått förvånansvärt enkelt. Jag trodde det skulle bli jättekämpigt eftersom jag älskar att snusa, men jag har inte riktigt känt något sug. Mer extrem huvudvärk, humörsvängningar och impulstankar som bara säger "snus". De dyker upp titt som tätt, lite obehagliga små påminnelser om något jag glömt. Ganska sjukt egentligen, att det blir så. När jag äter mellanmål så går det en blixtsnabb tanke genom huvudet som säger "efter det här ska jag stoppa in en snus". Men då hinner jag tänka kort och gott "nej". Det är om jag börjar fundera på det som det blir farligt. Bara nej, sen tänka på annat. Får se om det blir jobbigare imorgon, när jag förmodligen har mindre nikotin i kroppen..

Det gick även jättebra på körlektionen idag, woho! Så himla roligt det är att köra. Längtar tills jag klarar körkortet! Åt även nyttig laxlunch med Viktor och hann även med att springa på lille mjau på stan. Nu hoppas jag verkligen att vikariesamordningen hör av sig snart så jag får jobba lite.. Det blir att sova tidigt kväll för jag planerar morgonpromenad kl. 7 imorgon bitti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar