måndag 27 februari 2012

JAG ÄLSKAR SNEA TÄNDER!

Jag gör verkligen det. Jag tycker att det är så himla fint. Snea och lite kors och tvärs. Det låter så fruktansvärt klyschigt men det ger verkligen karaktär. Och det är charmigt på något obeskrivbart sätt. Det finns väl inget så intetsägande (i tandväg åtminstone) som två rader med bländvita tänder där alla följer idealets proportioner och ingen lappar över den andra? När det ser så fruktansvärt konstgjort ut. Riktigt amerikanska tänder. De kan väl åtminstone ha hörntänderna lite gulare som det är på folk som inte har joxat med sina tänder (för den politiska korrekthetens skull tillägger jag att raka tänder inte alls är fult, men när dom är snea tillkommer något extra som är så himla.. attraktivt).



Detta var den  bästa bild på snea tänder jag kunde hitta. Och hon har inte ens snea tänder. Men jag älskar hennes tänder ändå, för hon är hollywoodskådis utan hollywoodtänder. Hon ser ut som folk helt enkelt!
Och btw.. på onsdag ska jag på anställningsintervju! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar