onsdag 7 mars 2012

Extrajobb kirrat.

Hade telefonintervju idag om ett extrajobb, och jag fick det! Verkar även som ett väldigt roligt jobb, är superpepp på att få börja. Det är ett promotingjobb för Promoters, vilket innebär att jag håller i typ smakprovningar och lite tävlingsevents och sånt i matbutiker och gallerior. Nice!

På morgonen traskade jag även en rask promenad på 6,4 km. Det tog exakt 64 minuter vilket är lite coolt. Det innebär alltså att jag promenerar ganska exakt 6 km/h. Good to know! Fick även ett samtal från käraste Kicki, var huuuuur kul som helst att få prata lite med denna underbara tös som jag saknar så himla mycket!

För övrigt känner jag mig rätt seg efter att ha spänt mig inför jobbintervjun.. Blir nog ganska tidig kväll. Har dessutom körlektion imorrn och då ska jag även banne mig förbi det superbraiga gymmet och skaffa ett jäkla gymkort. Äntligeeeeeeeen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar