torsdag 1 mars 2012

Ge mig jobb.

Arbetsintervjun igår var riktigt hemsk, jag var skärrad i princip hela dagen! Hade inte väntat mig att det skulle vara så tufft, har ju iofs typ ingen erfarenhet av jobbintervjuer tidigare, endast från subway och eftersom den var så chill så tänkte jag väl att alla är typ så... Men icke! En riktig grillning var det, med kluriga frågor konstruerade så att man skulle försäga sig och till slut kändes det som att jag typ hittade på att jag var någon som dom vill ha. Ja herregud, så fruktansvärt.. Kan nog inte vänta mig annat än ett nej.

Igår var Gunnar här, och vi smidde tågluffarplaner så det stod härliga till. Hoppas nu på mycket jobb (känns som att jag tjatar om detta) så någon av alla mina underbara planer kan gå i uppfyllelse!

Har gjort en stor kopp kaffe med skummjölk och ringt till vikaresamordningen och sagt att jag vill vara tillgänglig för samtliga äldreboenden i råneå, och även jobba natt. Nu jävlar måste jag ju få jobba..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar