lördag 24 mars 2012

Gratisprover, någon?

Gårdagens jobb åt Promoters var helt okej. Jättekul att träffa så mycket folk, dessvärre jobbigt att stå upp i 5 timmar i mina icke-stå-upp-vänliga skor! Dagens (och månadens, typ ÅRETS) händelse var även att jag träffade Arvid! Lilla sparvid, från min gymnasieklass som bytte skola i typ tvåan och flyttade till Lund och som nu bor i New York. Åh såååå underbart det var, det var helt sjukt också att han bara helt plötsligt kliver fram bakom hyllan. Ååh <3

Nåväl. Har suttit och spånat på hur jag på bästa och mest komfortabla sätt ska ta mig till jobbet igen, jag är ju inte så haj på alla busslinjer men nu har jag fått till det så att jag iaf inte behöver byta buss, bara gå några hållplatser längre bort. Skönt. Så det blir samma sak idag och sen hoppas jag att jag hinner se mjauis ikväll innan jag måste sova, börjar nämligen 7 imorrn bitti!


Btw, om ni vill ha gratisprover på hund/kattmat så kika förbi på Coop Storheden! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar