måndag 12 mars 2012

Jobb! :D (herreGUD vad jag tjatar om jobb)

Hej lilla blogg. Det var underbart att lyssna till dallasfolkets ljuva toner idag, det var över alla tänkbara förväntningar! Och som vanligt blir jag såååå sugen på att sjunga och spela igen.. Nåväl.

Sprang även en sväng på Röda korset med Gunnar och fyndade en tröja för endast 15 pix, lätt värt. Införskaffade även senaste numret av svenska Elle. Det börjar bli dags för mig att hålla koll på trenderna nu känner jag (dessutom intervju med undersköna Lady Gaga).

Och idag hände även det otänkbara - jag har fått jobb! Eller förhoppningsvis iaf. Det är ytterligare ett vikariat men tydligen är det väldigt stor brist på vikarier inom hemtjänsten i Råneå så dom ringde och frågade om jag ville jobba. Självklart vill jag det. Och jag börjar redan imorgon, så himla underbart. Har även skickat förfrågan om två uppdrag från Promoters, hoppas jag får det!

Så ikväll ska jag faktiskt njuta av min ledighet för nu är resten av veckan fullbokad med jobb och körlektioner och zeke vet vad. Härligt!

15-kronorströja är inte illa pinkat.
Notera att min panna inte har något slut. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar