tisdag 3 april 2012

Brrr

Körlektionen idag gick över förväntan (såklart, hade lägst förväntningar..) och ska kanske ha uppkörning nästa vecka! :D så himla sjukt. Nu jävlar ska jag se till att bli klar med teorin fort som fan, för när jag är klar då bokar vi! Och tydligen är det ingen kötid alls så det är soft.

Idag har jag och mjauis bestämt att vi ska ut och jogga, är så himla pepp! Det var jäkligt längesen jag hade en joggingkompis så det ska bli roligt. Peppeppepp. Inhandlade även ett hälsomagasin idag och då blir man ju alltid extra pepp. Även denna med löparspecial! Har förresten blivit fett pepp på att påskpynta lite, vi har aldrig påskpynt nuförtiden och jag vill typ köpa färgglada fjädrar och sätta i lite kvistar i en vas och måla påskägg och sånt mys!

Nåväl, jag har tänkt ovanligt lite på Björnstammen idag faktiskt. Har nog haft lite annat att tänka på (förutom att jag fick en chock när jag insåg hur lik en av körskolelärarna är Mattias. Eller så is it all in my head..).

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar