onsdag 4 april 2012

Glitter's raining on me.

Har träningsvärk efter gårdagens bravader, känns otroligt skönt faktiskt! Nu är jag så peppad och på G. Har även fått jobb i helgen, jaaaaaa! Fyra dagar i rad, det har typ aldrig hänt förut att jag har fått veta så långt innan. Men det känns jätteskönt, nu vet jag att jag har jobb åtminstone 4 dagar och dessutom under storhelg (om påsk räknas som det?).

Jag och mjauis ska även ha ett påskbord (som julbord, fast påsk.. typ) på lördag så det kommer bli hur awesome som helst! Och nån gång nästa vecka åker vi till Teknikens Hus och chillar :) har hur mycket som helst att se fram emot i snar framtid och det känns härligt. Nu måste jag dessvärre få tummen ur och plugga körkortsteori så jag blir färdig nån gång!

Blir alltid så glad av tecknade bilder. Kanske just för att de är så surrealistiska. Det finns väl inte en kotte som ser ut på detta vis när hen pluggar?

1 kommentar:

  1. Hahahahha, det är som bilderna i foldrarna på flyget när alla ler & mår gott medans planet störtar

    SvaraRadera