söndag 1 april 2012

Idag känner jag mig bitter. Kanske beror på mens eller på den oundvikliga bakisångesten som alltid finns där dagen efter. Drygt är det i alla fall.
Hade helt klart kul igår, även om jag har haft roligare kvällar. Som vanligt, efter en utekväll, funderar jag nu på att skippa alkoholen helt i mitt liv. Det är trots allt ett gift, och jag känner inte riktigt att det får någon effekt på mig längre. Jag blir inte mer våghalsig, inte mer glad, kanske en aning mer sprallig men jag skulle definitivt vara samma person utan alkoholen i blodet. Tror jag. Tänk om jag är en galning och så vet jag inte om det?

Och mitt rum ser ut som ett jävla skithål, har legat i sängen hela dan och kollat SVT Play och käkat chips och choklad och nu känner jag mig som världens största sunkbomb och mitt rum också. Ska nog utföra enklare städning (man kan inte begära mer i bakistillstånd) så jag känner mig aningen fräschare iaf. Kanske käka nåt annat som inte är chips eller choklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar