torsdag 19 april 2012

Ja, jag är jävligt less.

Varje gång jag kommer igång med träningen på riktigt, speciellt joggingen, så händer det nåt fuckat med min kropp. Först fick jag inflammation i foten = vila i 3498 år tills det är borta. Sen fick jag benhinneinflammation = vila i 20347234 år tills det är borta. Nu, när jag har kommit igång med joggingen för tredje gången på riktigt i mitt liv så får jag smärtor i knäna vilket säger mig att jag kanske borde... VILA!

Men jag blir så jävla less. Det är nån jävel med makt som inte vill att jag ska vara fit. Då kan den personen/anden/vadfandetär ge mig lite mindre aptit, bättre ämnesomsättning och naturligt muskulös och stark kropp istället.

1 kommentar:

  1. jag har också kommit igång med joggningen och har också fått smärtor i knäna, mer specifikt inuti/yttersidan av högra. då fick jag tipset att stretcha knäet/muskelfästet på följande sätt: sitt på knä och lägg upp ena foten på benet du sitter på och tryck försiktigt ner knäet mot golvet. då stretchar du knäet och hela muskeln som kan orsaka smärta, från muskelfäste till muskelfäste. hjälpte för mig. lycka till paprika! <3

    SvaraRadera