måndag 2 april 2012

Jag behöver en intervention.

Vaknade imorse med världens halsont, var tvungen tacka nej till jobb vilket sög eftersom det dessutom var 7.45 - 16.30. Menmen, det är väl min tur att bli förkyld helt enkelt. Känns ändå bättre nu och jag ska fan kurera mig hela dan så att jag är så frisk som möjligt imorgon, pallar inte bli helt sjukt!

Och jag har fan hamnat i typ psykos, eller blivit besatt på riktigt. Det enda jag tänker på är Den Svenska Björnstammen. Får akta mig så detta inte blir nån läskig fanblogg, men jag tänker på dom heeeeela tiden. Och det enda jag lyssnar på är dom. Så. Sjukt. Underbara. Det känns som att jag älskar dom på riktigt. Det är äkta kärlek.

Jag vill bo med dom i deras kollektiv, jag vill festa med dom och diska med dom och bara leva med dom. Det var nog inte hälsosamt att prata med Mattias Göransson (som jag har luskat ut att han heter) efter konserten, för nu kan jag inte leva normalt och det känns som att vi kommer ses igen och herreguuuuuuuud jag måste sluta nu! Men det går inte. Jag slår på datorn och sen börjar det. Det eviga googlandet och spotifyandet och youtubeandet. Har läst intervjuer, kollat på intervjuer, sökt på dom på flashback, letat upp Mattias blogg och även myspace osv osv osv.. Tänker "ska bara lyssna på någon låt". Tre timmar senare inser jag att jag har fastnat i psykosen igen.

Men jag vet att vi kommer ses igen.. Vi är alla menade för varandra. Mjauiskollektivet + Björnstammenkollektivet = <3

Alltså jag dör när jag ser den här videon (förutom att låten är sjukt bra) för den är så himla söt. Kan kolla på den 23058734 gånger.

1 kommentar:

  1. Hahaha, åhh mjauis! Jag längtar efter vårat mjauis kollektiv!

    SvaraRadera