fredag 27 april 2012

så nära

Tågluffarplanerna går framåt! Nu fattas det boende i endast 5 av 12 städer! Helt underbart, ååh, det känns helt overkligt att det skulle kunna bli av. Jag tänker hela tiden "nää men det kommer säkert skita sig i sista sekund.." och det känns som att vi sitter och gör drömplaner, men snart är det klart! SÅ. HIMLA. SJUKT!!

Det här är verkligen något jag drömt om så himla länge. Och att ens fara ut och resa, på riktigt, är nåt jag egentligen aldrig gjort. Det skulle bli den perfekta avslutningen på detta läsår då jag bara jobbat för att få fara ut och resa. Det som liksom var poängen med sabbatsåret. Så skulle jag kunna utföra sommarjobbet med största välbefinnande och inte denna ständiga längtan av att åka bort..

Håll tummarna åt mig och Gunnar att det blir av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar