lördag 21 april 2012

Till Victory

Det har varit asfattigt med jobb i veckan (dvs INGENTING) och jag blir galen av detta. Kan inte koncentrera mig på nånting eller göra nåt allmänt stillasittande. Vilket iofs är en fördel för då får jag mycket saker gjort.
Idag har jag städat i huset och gått igenom mitt rum ordentligt och dammsugit och moppat och bara gjort av med energi som envisas med att finnas där. Nu måste jag plugga lite körkortsteori (stillasittande och koncentrationskrävande dessvärre) eftersom jag faktiskt har bokat uppkörning! Det är inte förrän om ett par veckor, men ändå. Jag vill vara så förberedd som det går.

Igår följde jag med lillmamma till stan för hennes första gaddning! En sjöhäst på benet, skitsnyggt. Nu är jag sugen själv som aldrig förr. Nåväl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar