måndag 9 april 2012

Vi börjar om. Igen.

Har endast jobbat 8 - 13 idag vilket har varit skönt efter att ha jobbat 7 - 17 både lördag och söndag. Idag börjar mitt nyttiga liv (.. igen.. fan vad less jag är på att det aldrig håller i sig) och ska snart ut på en liten joggingtur. Som vanligt kör jag fortfarande på nybörjarsättet, det är såååå mycket roligare och gör att jag är så himla sugen på att fara ut igen.

Som veckan ser ut nu så är det jobb imorrn 12.00 - 21.30, onsdag fika i stan och torsdag körlektion. Hade hoppats på att få komma iväg någonstans några dagar men det är typ omöjligt, jävligt synd för jag känner verkligen att jag har gått och trampat i samma fotspår flera månader. Men så är det och jag får bara hoppas att vårvärmen (som försvann och ersattes av -10 och iskall vind, VAD I HELVETE?!?!) medför perspektiv och fräscha tankar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar